تبلیغات موبایلی به سرعت در حال تغییر است: برخی از روندها در یک ثانیه می آیند و از بین می روند ، برخی دیگر پس از مدتی برمی گردند و برخی فقط در حال ظاهر شدن و ارزیابی هستند.

مشاغل باید موبایل را در استراتژی های خود بگنجانند ، گویی بیل گیتس را به خاطر بسپارید: اگر در موبایل نیستید ، در تجارت نیستید.

تمایلات تبلیغاتی آنقدر سریع در حال تغییر است که حتی بازاریابان باتجربه نیز می توانند برخی از معماها را در تصویر از دست بدهند. مطمئناً هر از گاهی چیز جالبی را کشف می کنید ، اما تصویر شما از جهان ممکن است پاره یا ناقص باشد. خوشبختانه ، ما همیشه از زمان پیروی می کنیم و لیستی از آخرین روندهای فناوری تبلیغات تلفن همراه را با شما به اشتراک می گذاریم. یک فنجان از نوشیدنی مورد علاقه خود را بردارید و از خواندن لذت ببرید.

کمپین های تلفن همراه هوشمند
بله ، ما در مورد برنامه ای صحبت می کنیم. یادگیری ماشین به طور کلی با شبکه های عصبی می تواند رفتار کاربران ، واکنش آنها به محصول و مناسب ترین نوع هزاران تبلیغات را پیش بینی کند.

رشد ی تلفن همراه و جلوگیری از آن
اعتراف سخت است ، اما تقلب هوشمند نتیجه کمپین های تبلیغاتی هوشمند است. یک دهه پیش تقلب در پیامک بسیار محبوب بود ، در حالی که در حال حاضر شکل جدید آن CPI (هزینه به ازای نصب) است. هزاران نوع از ایجاد یک برنامه ی وجود دارد که نصب و ربات ها را با کلیک انجام می دهد و تا کل "مزارع تلفن های هوشمند" را نمایش می دهد که با موفقیت تمام فعالیتهای لازم را تقلید می کند ، تبلیغ کننده مشتاقانه بدون هیچ تردیدی هزینه آن را پرداخت می کند.

بازاریابی مجدد پویا تلفن همراه
این دستگاه از دستگاه های رومیزی به ما رسیده است و به همان سبک کار می کند: داده هایی مانند مرور فهرست ، صفحه اصلی آن ، افزودن به سبد خرید ، خرید و غیره را حفظ می کند. کاربر می تواند کالاهای مشابه یا مشابه را بعداً در برنامه ها مشاهده کند. CTR در اینجا بالاتر است ، دلیل آن بسیار ساده است: یک بازدید کننده آرام است ، زیرا با این محصول آشنا است زیرا تقریباً قبلاً خریداری شده بود.

قالب های تبلیغات جدید
ممکن است شگفت آور به نظر برسد ، اما حتی صفحه نمایش های کوچک تلفن های هوشمند می توانند به زمین بازی جدی برای آزمایش تبدیل شوند:

استوری های اینستاگرام که معمولی به نظر می رسند و از محتوای کاربران تقلید می کنند.
بوم فیس بوک که در آن یک بنر معمولی پس از کلیک شدن به یک بوم تعاملی رنگارنگ تبدیل می شود.
ویدئوی تلفن همراه

افزایش مصرف ویدئوهای تلفن همراه

با این حال ، یک نکته پیچیده وجود دارد: تعداد فیلم های مشاهده شده افزایش یافته است ، اما طول آنها کوتاه تر است. این بدان معناست که مردم می خواهند بیشتر دریافت کنند ، اما زمان کمتری را صرف آن می کنند.

فیلمهای کوتاه اضافی با حدود 3-6 ثانیه جهان را فتح خواهند کرد. کافی است پیام خود را ارسال کرده و مشتریان بالقوه خود را جذب کنید.

تجزیه و تحلیل پیشرفته آنلاین و آفلاین
ما قبلاً یک شاخص مانند PVL - lift Visits Place داریم. این توضیح می دهد که کاربران پس از مشاهده تبلیغات به صورت آنلاین از کدام نقاط آفلاین بازدید کرده اند. طبق برخی نظرسنجی ها ، معمولاً برای کاربران این است که در زمین بازی آنلاین موبایل به دنبال اطلاعات باشند ، اما در دنیای واقعی خرید کنند. ابزارهایی که به ردیابی اثربخشی تبلیغات موبایلی برای زندگی آفلاین کمک زیادی خواهند کرد ، تقاضای زیادی خواهند داشت.

به عنوان مثال: تبلیغات در فضای باز روی نما نمایش داده می شود و دقیقاً در همان لحظه شناسه های دستگاه های تلفن همراه شروع به بررسی آنها در شعاع دید می کنند. پس از آن ، رفتار این گروه آزمایشی به صورت آنلاین مورد آزمایش قرار می گیرد: این که آیا آنها برنامه نصب می کنند یا خرید می کنند. فردا با این فناوری ها همراه است.

فناوری های AR
واقعیت های مجازی و تقویت شده ، فناوری های برتر برای صنایع فناوری اطلاعات و بازاریابی آنلاین هستند. تبلیغات IKEA را به خاطر بسپارید ، جایی که افراد می توانستند چند قطعه مبلمان را در فضای داخلی خود "امتحان" کنند. یکی دیگر از انواع تحقق - فرصتی برای آزمایش تناسب لباس. مطمئناً وحشتناک است که تفاوت بین واقعی و مجازی بسیار مبهم می شود ، اما در عین حال ، می توانید در مقایسه با رقبا ، تأثیر چشمگیری داشته باشید و از مزایای بسیار پایداری برخوردار شوید.

بیایید روشهای مختلف تبلیغات تلفن همراه را در نظر بگیریم که برای ناشران و تبلیغ کنندگان قابل اعتماد و سودآور است.

انواع تبلیغات موبایلی


انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که در دستگاه های مختلف تلفن همراه استفاده می شود. آنها به شرح زیر است:

تبلیغات بومی- چنین تبلیغاتی قادر است قالب ها و عملکردهای برنامه ای را که در آن قرار گرفته است اتخاذ کند. تبلیغات معمولاً شبیه به طراحی برنامه هستند. در اکثر موارد دکمه های بارگیری یا تبلیغات محتوا وجود دارد.
بینابینی- آنها در برنامه در نقاط مختلف انتقال ظاهر می شوند. تبلیغات رابط برنامه را پوشش می دهد. کاربران می توانند روی آگهی ها ضربه بزنند تا یک وب سایت برای بارگیری باز شود یا تبلیغ را ببندند تا به استفاده از برنامه ادامه دهند.
بنرها- چنین تبلیغاتی را می توان در هر جایی از طرح برنامه نشان داد. تبلیغات می تواند شبیه تصویر یا متن باشد. تبلیغات در حالی ظاهر می شود که کاربر در حال مشاهده محتوای برنامه است. آگهی ها معمولاً به طور خودکار تازه می شوند.
تبلیغات ویدئویی- چنین تبلیغاتی شبیه کلیپ های ویدئویی هستند که حداکثر 60 ثانیه طول می کشد. آنها می توانند در هر زمان در طرح برنامه نشان داده شوند. هدف اصلی چنین تبلیغاتی تبلیغ خدمات یا محصولات مشخص است.
تبلیغات OfferWall - آنها چنین ارائه می دهند

متنی که می تواند کاربران برنامه را درگیر کند. به عنوان مثال ، برای تبلیغ بازی هایی که توسط همان توسعه دهنده ایجاد شده است ، بسیار مفید است.
برای قرار دادن موثر تبلیغات تلفن همراه ، انتخاب بسترهای مناسب بسیار مهم است.

بهترین شبکه های تبلیغاتی برنامه تلفن همراه
اطلاعیه تبلیغات

تبلیغات فیس بوک- رسانه های اجتماعی یکی از موثرترین ابزارها برای تبلیغات است. فیس بوک یک کانال قدرتمند است که توسط میلیاردها کاربر در سراسر جهان شناخته شده است. در اینجا می توان یک کمپین سودآور با قیمت متوسط ​​اجرا کرد. علاوه بر این ، هدف گذاری خوب با مکان مشخص ، جنسیت ، علایق ، تحصیلات و سایر ویژگی های کاربران در دسترس است.
شبکه تبلیغاتی Polus.media- این فرصت های خوبی را برای درآمدزایی از ترافیک فراهم می کند. در اینجا تعداد قابل توجهی از ناشران از سراسر جهان را خواهید یافت. مدلهای زیادی نیز ارائه شده است ، بنابراین راه اندازی کمپین تبلیغاتی در هر گزینه ای مجاز است. همچنین گزینه ها و آمارهای هدف گذاری زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد پیشرفت خود را اندازه گیری کنید.
تبلیغات Snapchat- این یک پلتفرم است که بهترین راه برای دسترسی به مخاطبان جوان است. همچنین گزینه های زیادی برای هدف گیری دقیق و ایجاد تبلیغات وجود دارد.
تبلیغات یونیتی- این پلت فرم برای توسعه دهندگان بازی ایجاد شده است. این گزینه هایی را برای درآمدزایی ارائه می دهد که خریدهای درون برنامه ای را ارائه می دهد. در اینجا بیشتر از تبلیغات ویدیویی استفاده می شود.
Applovin- این انتخاب خوبی برای کسانی است که می خواهند فقط کاربران با کیفیت بالا را جذب کرده و کمپین های تبلیغاتی را تجزیه و تحلیل کنند. همچنین امکان ترکیب فرمت های مختلف آگهی وجود دارد.
Mobusi- این یک پلت فرم شناخته شده است که با کاربران سراسر جهان کار می کند. به دلیل نرخ تبدیل بالا مشهور است. فرمت های تبلیغاتی زیادی وجود دارد که توسط ابزارهای Android و iOS پشتیبانی می شوند.
تبلیغات جستجوی اپل- این یک شبکه متعلق به اپل است. پرداخت هزینه فقط برای هر نصب توسط کاربران انجام می شود. با استفاده از آن ، برنامه شما در نتایج جستجوی برتر نمایش داده می شود که منجر به افزایش نصب می شود.
AdColony- این پلتفرمی برای ناشران برتر تلفن همراه است. این دستگاه به دلیل ادغام با iOS و Android ، هدف گیری جمعیتی و دسترسی به ویدیو و رسانه شناخته شده است.
Appnext- به لطف پایگاه داده قابل توجه ، این پلت فرم امکان دسترسی به بینندگان در سراسر جهان را فراهم می کند. این برنامه اقدامات کاربران را به منظور انتخاب مناسب ترین مخاطب و نمایش آگهی ها دنبال می کند.
Epom Apps- این یک شبکه میانجی گری است که متخصصان داخلی در آن کار می کنند. آنها روند درآمدزایی را مدیریت می کنند که باعث افزایش سود برنامه ها می شود.
پس این بود تو چطور؟ آیا روندهای بازاریابی موبایلی را تشخیص داده اید؟ حتماً آن را در قسمت نظرات زیر ذکر کنید.

12 چارچوب برتر برای توسعه برنامه Android در 2020

فناوری تبلیغات تلفن همراه و محبوب ترین شبکه تبلیغات تلفن همراه

، ,تبلیغات ,های ,برنامه ,یک ,تلفن ,تلفن همراه ,می شود ,می کند ,است که ,وجود دارد

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


مطالب اینترنتی jikoti صدای آب هووپ جبهه فرهنگی راه نور my-money hadese internet marketing Reginald's game مطالب اینترنتی
دزدگ